Ledeninformatie

Leden van WSV De Gors

WSV De Gors is niet enkel een plek om je boot te stallen. Het is een actieve club mensen die met elkaar een haven runt. Als lid heb je dan ook de verplichting om 3x per jaar een dagdeel beschikbaar te zijn voor diverse werkzaamheden.

Wij hebben verschillende groepen waar de leden deel van uit kunnen maken, t.w.:

• Havenmeesters
  • Diverse Onderhoudsploegen
  • Groenploeg
  • Bar Commissie
  • Activiteiten Commissie
  • Redactie Clubblad ” ’t Gorsje”

Om de onderlinge contacten te bevorderen, worden er regelmatig diverse gezamenlijke activiteiten georganiseerd, zoals:

• Elke zondagmiddag klaverjassen in ’t Baken (in de wintermaanden)
  • Nieuwjaarsreceptie
  • Algemene Leden Vergadering
  • Paasvissen
  • Openingstocht
  • Havendag
  • Gezellige avond in november
  • Snertconcours (viswedstrijd)

De exacte data voor deze activiteiten worden ruim van te voren gepubliceerd in ’t Gorsje, op deze website en op Facebook.

Tevens is iedere zondagmiddag ons clubgebouw ’t Baken geopend. In de wintermaanden van 14.30 – 18.30 uur en in de zomermaanden van 15.00 – 19.00 uur.
In de maanden juli en augustus is ’t Baken ook op vrijdagavond open van 19.00 – 23.00 uur en zaterdagavond open van 15.00 – 23.00 uur.

Rietveld 1
4241 EB  Arkel

Telefoon: 0183 -  564036
E-mail: ofni.[antispam].@wsvdegors.nl